danil89 Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Allt ljud förutom i cutscenes är konstigt. Det låter som piff&puff alltihop. Vet nån vad det är för fel och hur man fixar det. MAFIA Regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 de problemet hade/har (?) min polare också. men varför vet jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Du har ett Creative-ljudkort va? Det har jag och ljudet krångla som satan. Jag fixsa det med dem senaste drivrutinerna och senaste patchen till mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Du har ett Creative-ljudkort va? Det har jag och ljudet krångla som satan. Jag fixsa det med dem senaste drivrutinerna och senaste patchen till mafia. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kick_Lance Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Samma Problem jag å... vart kan man ladda ner nyaste patchen till Mafia då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Samma Problem jag å... vart kan man ladda ner nyaste patchen till Mafia då?? Ladda hem drivrutinerna på Creative´s websida, om du har ett sådant kort. Mafiapatchen, ja...hmm...sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Patchen finns självklart på officiella hemsidan! http://www.mafia-game.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts