mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 om ni inte visste de här så kan ni testa de här. ta Vcn helikoptern kör den till Sunshineautos landa så nära du kan utanför pay n spray gå sedan och hämta en bil men gå inte för långt bort för då försvinner helikoptern. Kör sedan sakta fram med bilen till helikoptern och knuffa den framåt. Sen när helikoptern är inne så går du in i helikoptern. Sen tänker jag inte berätta mer. de som händer få ni se själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jo och så får helikoptern hjul, jaa vi vet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jo och så får helikoptern hjul, jaa vi vet.... Jupp! Lite gamalt men vissa kanske inte visste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag visste inte om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Vänta lite. Det kom inga hjul på min helikopter! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 ska testa imorrn nu orkar man inte...;_( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 kan inte nån ta en screen på det för mitt gta vc e trasigt :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Vänta lite. Det kom inga hjul på min helikopter! :'( inte min heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Är det inte bara PS2 det tricket gäller på? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 DU JAG HAR TESTAT DET PÅ MITT PS2 (med millitärhelikoptern) O DET FUNKADE INTE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 asså de funkar inte med militär helikopter bara med Vcn helikopter som jag sa förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 det är bättre att åka till spray n´go . den är större.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ja men spray n go e väl vid Sunshineautos eller? de va de jag sa i såna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 manmåste putta in helikopter väldigt försiktigt med en bil annars kommer du inte få in...samma sak ut också putta alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 du menar att man måste knuffa in den försiktigt för att inte Helikoptern ska pajja menar du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jag testade att putta till den hårt, men fan vad helikoptern flög högt och landa upp å ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ha ha LOL man ska knuffa försiktigt har du sett vad som händer sen ra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ok, ballt måste testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jag knuffade in den i garaget vid spray'n'go, garagedörren stängdes, ljudet kom som brukar komma när man sprayar om en bil, garagedörren öppnas men inga hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 du måste ta vcn helikoptern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts