Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 har du kollat igenom alla? för mig var de iaf några som funkade Jo, några funkar, men de flesta blir 404! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Men du don_alvatore. Du sa ju att några bilar var från 87 och 89 och så. Men VC utspelar ju sig 86. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Först och främst.. var finner man en DeLorean i spelet?! Andra och främst.. man kunde alltså vinna en DeLorean!?! tuuuufffttt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Först och främst.. var finner man en DeLorean i spelet?! Andra och främst.. man kunde alltså vinna en DeLorean!?! tuuuufffttt... som sagt så finns de inga riktiga bilar i Vice City, men den bil som dom menar är Deluxo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) som sagt så finns de inga riktiga bilar i Vice City, men den bil som dom menar är Deluxo. Fast den har inga "uppfällbara" dörrar i VC :'( Redigerad 24 augusti, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Fast den har inga "uppfällbara" dörrar i VC :'( nej, dom gör inte bilarna till 100% lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Kolla här så ska jag förklara, Den här listan gjorde jag innan Vice City släpptes (sept 2002) och då visste inte jag vilket år spelets utspelade sig utan att jag chansade mig till runt 1985-89, sen så när det gällde bilarna så fick jag helt och hållet gissa mig fram på GTA smygbilder som släpptes innan spelet, men jag lovar att jag ska göra en ny lista som hultan kan lägga upp på gtasajten så att ni alla kan ta fakta därifrån Best Regards don_salvatore87 Redigerad 24 augusti, 2003 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 men jag lovar att jag ska göra en ny lista som hultan kan lägga upp på gtasajten så att ni alla kan ta fakta därifrån Ja, gör det! Jag skulle gärna vilja se och jämföra likheterna mellan spelets och de riktiga bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 jacker hur ska du ha dig? Först så äger bigbear, sen suger han och nu äger han igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 jacker hur ska du ha dig? Först så äger bigbear, sen suger han och nu äger han igen? Han har visst svårt att bestämma sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts