Jacker Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag måste om-innstalera VC :'( . Men självklart vill jag inte förlora min Save! Men jag hittar den inte i VC mappen, vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 den ligger i mina document/gta vice city user files min heter i alla fall GTAVCsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Tack, ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Save games:en försvinner inte när man installerar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Save games:en försvinner inte när man installerar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts