Antonetti Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 alltså va i helvette e html och laddar man ner det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 alltså va i helvette e html och laddar man ner det eller? Det är ett programmeringsspråk! Precis som att folk lär sig typ engelska i skolan så kan du lära dig dig HTML, i någon internetskola, eller från en bok, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 aa men ja orkar ändå inte lära mig räcker med att ja går i skolan förlåt att ja kalla er data nördar ja tror inte ni tog illa upp men man vet aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 aa men ja orkar ändå inte lära mig räcker med att ja går i skolan förlåt att ja kalla er data nördar ja tror inte ni tog illa upp men man vet aldrig Nä, jag tog inte illa upp! Jag brukar kalla mig själv för datanörd ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Det är ett programmeringsspråk! Precis som att folk lär sig typ engelska i skolan så kan du lära dig dig HTML, i någon internetskola, eller från en bok, osv. Om man ska vara helt korrekt så är HTML inte ett programmeringsspråk utan ett markeringsspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 har ni märkt att ja den här topicen e på spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Om man ska vara helt korrekt så är HTML inte ett programmeringsspråk utan ett markeringsspråk. Jo, men jag ville inte gå in för djupt i programmaringens termer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 HTML är väldigt lätt när man lärt sej grunderna. m,en när m,an gör sin första hemsida blir man kan kse inte helt nöjd med den, men då ska man inte lägga ner allting, man ska lära sej mer sitället =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 HTML är väldigt lätt när man lärt sej grunderna. m,en när m,an gör sin första hemsida blir man kan kse inte helt nöjd med den, men då ska man inte lägga ner allting, man ska lära sej mer sitället =P Ja, att göra en hemsida med endast HTML blir inte så snyggt! Man borde lära sig typ JavaScript, CSS, och PHP. (I PHP ingår det att lära sig MySQL! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ja, att göra en hemsida med endast HTML blir inte så snyggt! Man borde lära sig typ JavaScript, CSS, och PHP. (I PHP ingår det att lära sig MySQL! ) är man duktig kan man få html snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 är man duktig kan man få html snyggt Jo, men det är inget att rekomendera! Dessutom blir det mycket enklare när man använder andra språk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Det enda jag säger av det här är LOL Jag blev också förbannad på min hemsida när den vart så ful.. Men jag försöker lära mig.. Prakttantstyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 HTMl e ju i princip det enda som används, och FLASH då da =P php e ju html fullproppat med MySql kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 hur gör man en hemsida på HTML??jag fattar inte på vilken hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) MAFIA_KING Posted on Aug 22 2003, 19:18 hur gör man en hemsida på HTML??jag fattar inte på vilken hemsida? Man avänder antekningar Redigerad 23 augusti, 2003 av Icefl0wer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 vem behöver html när man kan köra tex php nuke ...... ok man behöver det om inte har php stöd mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 vem behöver html när man kan köra tex php nuke ...... ok man behöver det om inte har php stöd mm.. Vem *** vill använda PHPnuke?! Såna grejer är typ bara till för n00bs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Om du fortfarande ska lära dig HTML ladda ner Macromedia Dreamweaver MX eller köp det. det finns en 30 dagars version på deras hemsida sen kan man cracka det så blir det hela Sen kanske du behöver PhotoShop för att göra snygg design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Vem *** vill använda PHPnuke?! Såna grejer är typ bara till för n00bs! hmm visst då är jag snart en bra med halv auto nyhets portal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts