Zyber Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Infernus och Cheeta! Vote: Infernus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Hotring är snabbast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Null vote Sabre turbo äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 lite off-topic. grand theft auto 1,2,3,vc : din signator är för stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 stinger såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ingen av dessa bilar är sköna! Tacka vet jag Hermes! Grymt skön att sladda med! hur fan kan man slira med en fram hjuls driven bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jag tycker Stinger, för att den är snabb och sen så har den den väghållningen! Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Nån som håller med om att CHEETAH Är mest giddigast!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Sentinel XS är den skönaste bilen enligt mig, men Cheetahn är helt klart bäst till Unique Stunt Jumps, Stingern rockar som 'Cruisar' bil! Vote: Stinger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Sentinel XS är den skönaste bilen enligt mig, men Cheetahn är helt klart bäst till Unique Stunt Jumps, Stingern rockar som 'Cruisar' bil! Vote: Stinger Bra val Tiger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Röstade på Stinger, men egentligen är ju Sabre Turbo den absolut skönaste bilen i hela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Röstade på Stinger, men egentligen är ju Sabre Turbo den absolut skönaste bilen i hela spelet! Själv tycker jag inte om Sabre Turbo, den voltar för lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaKKooN Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 SAbre Turbo e olagligt härlig att köra enligt min åsikt i-alla-fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Ingen av dessa bilar är sköna! Tacka vet jag Hermes! Grymt skön att sladda med! Ja, jätte härlig! Redigerad 31 augusti, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Hotring tycker jag är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Sentinel XS är den skönaste bilen enligt mig, men Cheetahn är helt klart bäst till Unique Stunt Jumps, Stingern rockar som 'Cruisar' bil! Vote: Stinger sentinel xs e också bra...grym... Redigerad 31 augusti, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) (Sentinel XS) okejdå den är grym Redigerad 31 augusti, 2003 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 väldigt få som har skrivit att hotringen är bäst, så därför gör jag det visserligen får den minus på utseendet, men det tas upp av körglädjen. jag tycker den är överlägsen alla andra bilar på spelet. Utseendemässigt är nog Infernusen hetast. Vote: Hotring raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 COMET ÄR SKÖNAST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts