the_kille Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag tycker Hotring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 infernus i såna fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 INFERNUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 vad är deluxo för bil? finns den på gta vc på ps2? skicka bilder i såna fall..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Stinger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 vad är deluxo för bil? finns den på gta vc på ps2? skicka bilder i såna fall..... Deluxon Ja, den finns på PS2 Man får den när man klarat den första listan på Sunshine Autos (Man måste dock ha köpt placet!) Själv tycker jag Stingern. Även om jag inte kör den så ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag fattar inte varför det är 5 på Infernus och 0 på Deluxo, det är ju exakts samma handling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Cheetah så jävla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 cheetan är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 cheetan är kung! Det har du fett rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Ingen av dessa bilar är sköna! Tacka vet jag Hermes! Grymt skön att sladda med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 kan nån skicka mer bilder på deluxon? (vore sjyst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Stinger, lätt skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Bloodring Banger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 CHEETAH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) kan nån skicka mer bilder på deluxon? (vore sjyst) sök på google typ, så finns det EDIT: Eller så finns det inte :"> Men köp stället i spelet och klara första listan så kan du glo hur mycket som helst! Redigerad 28 augusti, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Cheetah så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Cheetah é en riktig sladdbil. Comet äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Comet helt klart..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Stinger, fast egentligen tycker jag bäst om Sabre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts