Zune Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Klarar inte av radiostyrda helekoptern. Har hoppat över det uppdraget länge, men nu måste jag klara det för att komma vidare. Jag hinner bara plasera ut 3 av dom 4 bomberna i bygget innan tiden tar slut. Den är ju så svårstyrd... Nått tips på vilken ordning man ska plasera ut dom för att spara tid eller dyligt. /Zune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 om du har PC: skicka savefilen till mig om du har PS2: ta den högsta först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zune Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 japp jag har PC. Jag ska leta på var den kan ligga sen skickar jag den till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Man ska alltid börja högst upp, jag körde iof den vid flygplatsen först. Top van, för att träna lite. @ Senitel: Ful avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zune Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Senitel Hur ska jag skicka filen till dig, har du nån mail adress? /Zune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Testa använda MSN Det finns på profilen eller så klickar du på den lilla rutan som ser ut såhär under inlägget: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 de bästa e att försöka att hålla säg nära tunnurna hela tiden men också akta sig för vakterna och byggarbetarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 den msn sidan dampar ju min msn är warmedal@hotmail.com ( ps, skiter i om ni spammar ner den, använder inte hotmail ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Man ska alltid börja högst upp, jag körde iof den vid flygplatsen först. Top van, för att träna lite. @ Senitel: Ful avatar man ska absolut INTE börja högst upp på Averys RC-helikopter uppdrag, vill man flyga kortaste sträckan börjar man nerifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Nerifrån ---> upp har jag alltid kört ... och ser jag några byggarbetare så lutar jag RC:n fram så att propellern åker i ansiktet på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Nerifrån ---> upp har jag alltid kört ... och ser jag några byggarbetare så lutar jag RC:n fram så att propellern åker i ansiktet på dom! mwahaha hehe revanch (hatar byggarbetare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zune Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Senitel Nu har jag mailat filen till dig. Zune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Man ska alltid börja högst upp, jag körde iof den vid flygplatsen först. Top van, för att träna lite. @ Senitel: Ful avatar Har man redan kommit över till andra ön när man gör det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zune Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Ja det har man nog, eftersom flygplatsen ligger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Till och med PC Gamer skrev att man skulle börja högst upp, då är det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Skicka på msn istället.. gillar inte att dampa med hotmails skit som sagt ps, skiter i om ni spammar ner den, använder inte hotmail ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zune Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Senitel Fick du inte PM:et jag skickade till dig heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 man ska absolut INTE börja högst upp på Averys RC-helikopter uppdrag, vill man flyga kortaste sträckan börjar man nerifrån. exakt så gjorde jag.först kunde jag inte styra helikoptern,det kendes omöjligt,och lallade runt och började köra taxi missions istället.men sen täntkte jag:nä,nu fan ska jag klara av det.tog mig 3 försök,började längst ner gick uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 de e iochförsej ganska smart att luta Helikoptern framåt de brukar jag också göra fast jag liggar på ett annat Helikopter uppdrag de uppdraget som är vid flygplatsen har lite svåret med de kan nån typ hjälpa mig.....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts