Pico Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Hur funkar Direct Connect? Jag kan inte connecta någon hub, det står t.ex. share atleast 1 GB... Jag blir disconnected på en gång, hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Du måste shara mer än 1bg för den huben, det brukar stå hur mkt man ska shara, t.e.x. [10GB Min share]. btw. använd ODC++ istället MKT bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Hur funkar Direct Connect? Jag kan inte connecta någon hub, det står t.ex. share atleast 1 GB... Jag blir disconnected på en gång, hjälp! Direct Connect är visserligen lagligt... men man använder det nog inte till att ladda ner tex. Photohop 7 DEMO.. utan du laddar säkerligen WAREZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Direct Connect är visserligen lagligt... men man använder det nog inte till att ladda ner tex. Photohop 7 DEMO.. utan du laddar säkerligen WAREZ Har du inte lärt dig att man inte ska anklaga folk så där!! ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 låst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts