Everest Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) Ja, nu när jag klarat det mesta av spelet så är det ju lite taxi och ambulans och sånt kvar...i mina stats står det ju Least Favourite gang : Cubans...fast, jag menar...varför står det?..är det dom som hatar mig eller är det bara "Jag"/Tommy som hatar dom...för att dom gör ju inget...men istället är det Haitians som skjuter sönder mina däck varje gg jag kör förbi i Ambulance-uppdrag eller liknande..då pajar dom ju hela grejjen...för jag tycker i allafall de är lättare att köra Ambulans på andra ön(Större vägar). För det är väl Haitians som har tröjor som det står "Relax" på? Eller är det bara jag som är dum? Nän som vet hur det ligger till? Redigerad 21 augusti, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) det ända jag vet är att haitterna är dom med relax tröjor på dig (:!!! Redigerad 21 augusti, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 dom man dödat mest av är 'least favorit gang'. (:!!! jag har åxå cubans.. bara för att det är dom som kommer upp i 'kill frenzy'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jasså det visste inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Haitans är mot dig för att i ett uppdrag (långt i början) så skulle du skydda honom i ett uppdrag och då va re Haitans som kom och skulle döda honom och du skulle skjuta ner dom. så de e därför dom e arga på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts