LunCh Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 GTA3 har dålig story. Hela spelet går ut på att man ska hämnas på tanten som skjuter honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 (redigerad) ja har alltid undrat vem killen som flyr fran fang-transporten e.. om han kommer tillbaka i spelet eller om han bara va me for att Rockstar skulle fa natt att spranga (bron) Typ 8-ball? Redigerad 8 september, 2003 av Davidos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Typ 8-ball? jag tror han menar den gamle mannen som columbianerna vill åt. han liknar gubben man ska rädda i ett av Donald Loves uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 jag tror han menar den gamle mannen som columbianerna vill åt. han liknar gubben man ska rädda i ett av Donald Loves uppdrag. um det är han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 13 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2004 ooh =) e de han.. hmm...ah =) sa dom kunde utpressa honom.. i get it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 um det är han lite onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ber om ursäkt för att jag drar upp den här men Catalina (tjejen som skjuter honom) är hans gammla flickvän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Ber om ursäkt för att jag drar upp den här men Catalina (tjejen som skjuter honom) är hans gammla flickvän! Det vet nog alla som har spelat gta3 faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Men jag e liute trög och det var ett tag sedan jag spelade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Man fick väl aldrig se när Maria blev skjuten i slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Man fick väl aldrig se när Maria blev skjuten i slutet? Nej man hörde det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bella Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Haha, det där visste jag inte att han gjorde. Jag blev helt förvånad att det slutade med att de blev ihop... Jag va! De känner väl inte varandra så väl... Bra att han sköt henne, hon verkade jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 she was a biiiaaatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 she was a biiiaaatch (:!!! Fan vad skönt att han skjuter henne. Jag hatar henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Men jag e liute trög och det var ett tag sedan jag spelade! LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts