Bubbli Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag har läst på många ställen att det inte finns en riktig story till GTA3 men det är klart det finns. (nu blir nog många sura för en sådan här topic men skit samma) Du Fido eller vad han heter på riktigt rånar en bank sedan flyttas du från fängelset till ett annat i Liberty City men så kommer Colombianerna och kapar transporten för att det är någon dom vill åt i samma bill så dom lämnar er och spränger bron sedan åker ni till ett ställe som 8-ball känner till. Sedan ska han prata med Han på strippklubben och han går in men du står kvar och då kommer en "hench man" ut och ger dig ett uppdrag och så fortsätter det så. och du får uppdrag av Mafia bossen himself och du och Maria blir kära (inte på engång). för på sista uppdraget så ska du ju rädda Maria och ni blir ihop! På chatterbox så ringer Maria in och pratar om sin tysta pojkvän. och som ni vet så säger han ju (:!!! ingenting på hela spelet bara nickar lite ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Ja, dom har försökt knåpa ihop en story till spelet, men man kan knappast påstå att dom har lyckats speciellt bra. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 varför han inte säger nåt KAN bero på att när han vart skjuten av bruden kan han ha blivit skjuten i halsen eller nåt så han inte kan tala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 varför han inte säger nåt KAN bero på att när han vart skjuten av bruden kan han ha blivit skjuten i halsen eller nåt så han inte kan tala Det kanske står något i tidningen Liberty Tree som man får se i öppningsfilmen om det? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) Jo den storyn vet man ju om man har spelat GTA3. Förresten blir dom inte ihop i slutet utan han skjuter henne. Redigerad 4 september, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Dom blir visst ihop dom står ju vid den här dammen. när man klarat sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Dom blir visst ihop dom står ju vid den här dammen. när man klarat sista uppdraget. Hehe, du har nog missat den sista scenen, den är inte särkilt romantisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 This one cost me fifty dollars... PANG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 (redigerad) Jag minns bara att jag klarar det uppdraget man ska följa efter en helikopter och så ska man ska till dammen och rädda Maria och sedan så är dom där vid dammen där uppe vid bäverbona och går runt och tittar på stjänorna. Jag kanske minns fel kan någon isådana fall skriva vad sista uppdraget är och vad det går ut på. Redigerad 26 augusti, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Jag minns bara att jag klarar det uppdraget man ska följa efter en helikopter och så ska man ska till damen och rädda Maria och sedan så är dom där vid dammen där uppe vid bäverbona och går runt och tittar på stjänorna. Jag kanske minns fel kan någon isådana fall skriva vad sista uppdraget är och vad det går ut på. Jo men sen så kommer det massa text om vilka som har gjort spelet o.s.v och medans den kommer så hör man att dom snackar, så klagar hon på vad hennes kläder, smink m.m hade kostat och plötsligt hör man PANG! Och så slutar babblet av någon konstig anledning. Redigerad 23 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 han kanske inte sköt på henne..kanske bara i luften för att få tyst på henne...eller också sköt han henne i halsen så att hon inte heller kan prata.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 han kanske inte sköt på henne..kanske bara i luften för att få tyst på henne...eller också sköt han henne i halsen så att hon inte heller kan prata.. meen daah skjuter han hon i halsen kan du lika gärna säda att hon e död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 meen daah skjuter han hon i halsen kan du lika gärna säda att hon e död ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 han tog ju maria på slutet. man är tommy från vice city jag lovar det är sant!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 han tog ju maria på slutet. man är tommy från vice city jag lovar det är sant!! var har du fått faktan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 han tog ju maria på slutet. man är tommy från vice city jag lovar det är sant!! Jo visst skulle han vara typ 40 år? Knappast, det är inte samma gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 han tog ju maria på slutet. man är tommy från vice city jag lovar det är sant!! Tommy och gubben i gta3 är inte samma person och det förstår varje vettig människa, de är helt olika till kroppsbyggnad, utseende, ålder etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 man måste ändå erkänna att killen som spelet handlar om är gode haj... komma så nära mafialedare å allt utan att säga ett ord... till å med prata i telelon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Jag läste det på nån sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) ja har alltid undrat vem killen som flyr fran fang-transporten e.. om han kommer tillbaka i spelet eller om han bara va me for att Rockstar skulle fa natt att spranga (bron) Redigerad 7 september, 2003 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts