mr staffe Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 har skaffat gta alias nu (:!!! har klarat 20% om nån har något tips om hur man skulle kunna göra spelet lättare så skulle de underlätta mvh mr staffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 spelet blir väldigt lätt om du laddar ner en 100% savegame fil. för då behöver du inte göra så mycket fler svåra saker.. inga alls i runda slängar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 men jag har ps2 så du vet......men finns de nått fusk till ps2 så att man kan ha full sprning så säg till (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 men jag har ps2 så du vet......men finns de nått fusk till ps2 så att man kan ha full sprning så säg till det är bara att snabbklicka på knappen hela tiden små snabba klick så kan du snabbspringa hur länge som helst (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 men jag har ps2 så du vet......men finns de nått fusk till ps2 så att man kan ha full sprning så säg till (:!!! fuskare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 spela spelet istället! Tråkigt att fuska bort ett av världens bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 de e bara de att de blir svårare på ps2 antar jag om nån har testat de så förstår ni nog...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts