Phileman Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jag har nyss laddat ned patchen som uppgraderar GTA III till 1.1,så varför i ******* kan jag inte patcha det?det står att EXE filen inte finns i mappen...vad gör jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Du måste ju ställa in i patchen var du har installerat GTA3, är du säker på att det var rätt mapp du ställde in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phileman Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jaa det har jag men det står fortfarande att det inte finns några filer att uppdatera :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jaa det har jag men det står fortfarande att det inte finns några filer att uppdatera :'( Jag tror jag vet vad felet är... Du har laddat ner GTA3 eller hur? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts