Sigurd Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag spelade mycket gta3 innan Vice kom ut och det moddade jag mycket med bilar... jag bytte ut bil.txd och bil.dff i gta3.img och bil.txd i den andra filen (kommer inte på vad den heter)... nu när jag har klarat VC så hade jag tänkt mig att modda lite... men det vill inte fungera för när jag försöker byta ut bil.dff och bil.txd så säger imgtool typ... access denied eller nåt! HJÄLP! Nej, filen är inte skrivskyddad och inte mappen heller för den delen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 finns ett moddingforum!! (:!!! ps: ta bort skrivskyddet på hela gtavc mappen flyttad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sigurd Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 nej... ingenting på hela den parten är skrivskyddat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jo det är det. Ta bort det från hela VC mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 gör såhär: högerklicka på hela GTA Vice City mappen och gå in på egenskaper, om det inte är "iklickat" skrivskydd, så kryssa i det. Säg att den ska utföra ändringen på alla undermappar och filer med. Kryysa sedan "av" skrivskyddet igen och äsg till den att göra det på alla undermappar med. Då ska det funka (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts