MattiaSS Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Såg denna bilen förstnär jag klarat 100% (fusk). Är jag dum eller har den varit med i spelet innan. Kan svära på att jag inte sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Nej det är den inte. Visste inte att man fick den vid 100% men den finns ju med i filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Romeros hearse e väll ändå med på ett uppdrag man gör åt Cubans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Romeros hearse e väll ändå med på ett uppdrag man gör åt Cubans? ja, den var me när man skulle jaga den när den släppte ut minor/bomber.. (vad jag kommer ihåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 minnen. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jo, många månader sen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 bomber var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 ja bomber i begravings lådor eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 vad är det för bil? likbilen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 japp, likbilen, den har jag i mitt garage i hyman condo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jaja, den sparade jag efter uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts