minigun Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 är det någon annan som gått omkring på den? förutom i sista uppdraget åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 japp det har jag (:!!! (laddat hem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) utan att ladda hem eller fuska?? jag har varit där, i början typ första eller andra dagen. och nu ljuger jag inte, jag kom dit med motorcykel och jag har inte laddat hem någon mod eller knappat in något fusk. tyvärr var jag så dum som inte tog screen... Redigerad 20 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 det kunde jag mned utan att fuksa eller ladda hem!! det vart nån bugg så att jag kunde åka igenom gallret med motorcykeln (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag flög dit med helekopter på ps2 hos en kompis. Jag kommer inte ihåg hur länge jag va där men har för mig att jag sprang runt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 samma här som gta3 reak jag har också åkt dit me Helikopter men också åkt dit me båt och jag har gått dit eller hoppat över till den båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts