marwah Skrivet 6 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2002 Alltså är det bara jag som är allmänt puckad? Läste att man kan få en mp3 jukebox som "radiostation" som länkar till winamp men hittar ingenstans under options där alternativet finns? //Öhhhhh? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2002 Gör länkar till en/flera mp3 filer och lägg dom i din GTA3/mp3/ mapp. Man kan också lägga in hela mp3 filer i mappen om man föredrar det. Sen är det bara att ändra radiostation till "MP3 PLAYER" i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marwah Skrivet 7 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2002 Okej, tack! Läste någonstans att det kan dra ned prestandan i spelet. Någon som vet om det gör någon skillnad om man länkar eller lägger ned "hela" mp3:or? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 10 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2002 Jag har inte haft några problem sedan jag lagt in egna mp3 låtar . Just nu försöker jag fundera ut låtar som gör att man gasar hårdare, men ingen av mina gamla favoriter fungerar i spelet. Har du några tips på bra låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 måste jag prova men hur länkar man till filerna och kan man göra en egen radio station och döpa den och sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Du letar upp där du har GTA installerat. Du ser en mapp som heter Mp3........ Ta o markera alla dina Mp3 du vill ha, när du gjort det håll inne HÖGER musknapp o dra dom till GTA´s Mp3 mapp - släpp och välj "skapa genväg". Nu finns det en radiostation som heter Mp3 inne i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Låtarna från GTA (ettan alltså) håller frortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Ja dom går på lips 106 min favvo kanal!! best make it gorr up den låten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts