Boban Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag undrar om man måste ha klarat 100% för att kunna få livvakterna efter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ja dom är i tv rummet sen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Går det inte att ladda ner nåt sånt så att dom hänger efter en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jo men det är en main.scm fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Tanka hellre ner en 100% Save-Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) JAG HITTAR INGA LIVVAKTER I TV-RUMMET???!!! (:!!! Vad är fel??? Det är en nedladdad savefil som heter Publicity Tour, dvs uppdraget... Länka till en bättre savefil! Redigerad 20 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 det e inte säkert att du har laddat hem en 100% (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Det står 100% i stats! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 En kompis till mig laddade ner samma savegame som du (verkar som det är den) och på den så måste man gå ut ur Vercetti estate, lolla runt lite och gå in igen då sitter de där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 ja jag antar att de e så.......men hur mycke har du klarat för jag har för mig att när man får diaz hus då får man livvakter (tror) jag. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag har typ 90 %,jag orkar inte mer var kan man tanka hem en 100 % savegamefil ?PLZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 på nästan alla mod sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Var kan man ladda ner den savefilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Den hittas här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hur gör du så att ner laddningslänken ligger på (här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hur gör du så att ner laddningslänken ligger på (här) Klicka på http:// knappen där du skriver meddelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts