MattiaSS Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Kan nån snäll själ ge ett tips var man hittar en bra trainer (om det finns flera) o hur man installerar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 du instalerar den i VC mappen tror jag funkade med min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 http://trainer.gta-vice.com/vc_ulti_trn_v2.zip Lägg den i VC Mappen o starta vc så ska den komma upp tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 var ska man lägga garage editor filerna någonstans och vad ska dom heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Eh, jag skulle nog behöva lite mer detaljerad information är jag rädd. annars klantar jag till det ganska säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Ultimate trainer sägs innehålla spyware och sånt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Var exakt lägge man trainern i VC mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Var exakt lägge man trainern i VC mappen? Direkt i VC mappen! Huvudmappen ingen under mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 thnxs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts