infernus Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag har ett Geforce fx 5200 och Vice city blir helt cp efter ett tag jag kört. Jag har provat att ladda ner 1.1 Patchen men det hjälper inte!! Någon som vet något jag kan göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 hur menar du "helt cp"?du måste förklara exakt hur det ser ur om du vill ha hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Har du dem senaste drivrutinerna till kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
halfcab Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 jag har också samma grafikkort OCH DET FUNKAR INTE vet någon ifall det finns nån patch eller något som fixar så att VICE CITY FUNKAR MED GEFORCE FX 5600 ??det är först normalt o sen blir det konstigt med färgerna o allt sånt och jag har testat med 1.1 men funkar itne......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Det borde fungera med patchen, om ni inte har crackat spelet vill säga Annars kan ni testa att ladda ner de absolut senaste drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deimos Sweden Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Det borde fungera med patchen, om ni inte har crackat spelet vill säga Annars kan ni testa att ladda ner de absolut senaste drivrutinerna. Ska nog funka även det crackat också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 patchen funkar INTE MED CRACKAD version. märker ni när det står "unknown version" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts