knasn00b Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 för ungefär 7 veckor sen instalerade jag REsapwn distict BETA. Detta gjorde så att hela spelet kraschade... Det går inte att ta bort heller :'( hur F*N gör jag för att ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 för ungefär 7 veckor sen instalerade jag REsapwn distict BETA. Detta gjorde så att hela spelet kraschade... Det går inte att ta bort heller :'( hur F*N gör jag för att ta bort den? för ungefär 7 veckor sen? varför har du inet frågat förrän nu?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Vet inte ..... Nån som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Start -> Iställningar > Kontroll panelen -> Lägg till/ta bort program -> Ta bort GTA Vicecity. Sen är det bara att instalera om igen, inte så farligt.. ( måste ominstalera mitt ett 20tal hus snurrar lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Man måste inte ta bort det först. Man gör det när man installerar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Nu har jag om installerat de... Det kommerbara upp en cd, sen händer inget :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 för mig så måste man starta manuelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag tog in det med VCMM. fungerade inte... det låste sej när man kom nära det... så jag klickade bara på avinstallera.... mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 för ungefär 7 veckor sen instalerade jag REsapwn distict BETA. Detta gjorde så att hela spelet kraschade... Det går inte att ta bort heller :'( hur F*N gör jag för att ta bort den? Samma sak hände mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Samma sak hände mig! 7 veckor sen? Mystiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Hur startar man manuellt Senitel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Nån som vet hur man startar "manuellt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 men herregud, jag menade att det inte autostartar, tryck på gta-vc.exe ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Sorry! Trodde du menade nåt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts