morgan Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 hur gör man för att få in en bil i zmodeler??? snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ZModelder=Modding=Borde ligga i modding-forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Du trycker bara på File-->Import och väljer filen du vill ha in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ZModelder=Modding=Borde ligga i modding-forumet! och där finns det redan en likadan som jag svarat i!.. SKÄRPNING MORGAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 och där finns det redan en likadan som jag svarat i!.. SKÄRPNING MORGAN! Men TobbeH sa det innan han gjorde den i modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Men TobbeH sa det innan han gjorde den i modding. ok då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 När jag trycker import så kommer filen upp i liten ruta bara men inte i dom stora rutorna. Fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 När jag trycker import så kommer filen upp i liten ruta bara men inte i dom stora rutorna. Fattar ni? Scrolla i en av roturna där den inte syns och kolla om den kommer fram. Prova också att byta vinkel längst uppe i vänstra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts