Blade87 Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 nä dom hade visst stängt av alla datorer som behövvdes ändå så.... bara 18 av 20 datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Det var 19 av 20... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Nej dem stängde av internetuppkopplingen på 18 datorer, en var redan avstängd manuellt. (ägaren hade stängt av den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 dags att koppla ner, om 5 min kan nästa virus börja härja och men vet ju aldrig, det kan ju vara ett sånt där virus som Blaster där man inte behöver göra nått alls för att få det ska koppla ner några timmar och spela lite max payne. blev så sugen när jag såg reklamen på max payne 2 i rockstars mail. Det störst mail-viruset genom tiderna! hehe, kopplade också ner och instalerade Max Payne. Skit kul ju, har inte spelat det på skit länge. Kom rätt långt, kan alla banor utantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Min morsa har fått viruset 10ggr nu, bara under denna dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Inga virusmail på ett dygn, det verkar ha lugnat ner sig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 har inte fått ett ända (vad jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) har inte fått ett ända (vad jag vet) jag får bara massa mail med "Mail Delivery System" med ämnet "Mail delivery failed: returning message to sender" verkar som om min hotmail-adress skickar virus men dom kommer inte fram och kommer tillbaks till mig istället här kan ni kolla in det bifogade meddelandet..helt sjukt fattar ingenting faktiskt *edit*:Fick just det här också we found a file that was ifected in a very different way. you will have to uppgrade or download Norton antivirus. If you dont, your computer will be out of action for the rest of its life.. Redigerad 24 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 här kan ni kolla in det bifogade meddelandet..helt sjukt fattar ingenting faktiskt Fick du den .doc-filen i mailet? I så fall ska man nog inte kolla för doc-filer kan innehålla virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Fick du den .doc-filen i mailet? I så fall ska man nog inte kolla för doc-filer kan innehålla virus. nej asså det är själva meddelandet..visste hur jag skulle visa er det långa meddelelandet utan att lägga den i den i en *.doc fil ...så d va alltså jag som la in den så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Inget virus hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts