Blade87 Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 någon som har blivit drabbad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ehh, om vi ska skriva om vartenda jävla nya virus så kommer hela forumet bli fult av "Nytt virus: ###", minst 50st / dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ehh, om vi ska skriva om vartenda jävla nya virus så kommer hela forumet bli fult av "Nytt virus: ###", minst 50st / dag w0rd! Okej om det kommer något "stort" virus som Blaster, men inte exakt varenda virus som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 w0rd! Okej om det kommer något "stort" virus som Blaster, men inte exakt varenda virus som kommer. Virustråd kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Virustråd kanske? Tycker att det är lite onödigt. Tar bara upp plats på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Detta är ett stort virus, fråga min inbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) Tycker att det är lite onödigt. Tar bara upp plats på forumet. lol, d tar väl mer plats o skriva en ny tråd om varje virus? asså man behöver ju inte klistra den men d e bättre om man skriver i en tråd..blir mer ordning på det viset Redigerad 20 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Detta viruset har liksom slått ut 12.000 av det svenska företaget ABB: datorer och det finns inget som tyder på att resten av sverige (världen) ska drabbas, de är nästan i klass med MS Blaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Detta viruset har liksom slått ut 12.000 av det svenska företaget ABB: datorer och det finns inget som tyder på att resten av sverige (världen) ska drabbas, de är nästan i klass med MS Blaster skrev lite fel ovanför :"> Detta viruset har liksom slått ut 12.000 av det svenska företaget ABB: datorer och det finns inget som tyder på att inte resten av sverige (världen) ska drabbas, de är nästan i klass med MS Blaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) skrev lite fel ovanför :"> Detta viruset har liksom slått ut 12.000 av det svenska företaget ABB: datorer och det finns inget som tyder på att inte resten av sverige (världen) ska drabbas, de är nästan i klass med MS Blaster Om man skriver fel så kan man trycka på http://www.gtasajten-storage.com/forum/invboard/style_images/1/p_edit.gif och ändra. Men du skrev ju precis samma sak i båda posterna. Redigerad 20 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Det är mest ett problem för företagen vars servrar kan chrasha eller få slut på minnet (eller något annat). Btw med tanke på att du rättade din post kan du väl lika gärna skriva likasom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 dags att koppla ner, om 5 min kan nästa virus börja härja och men vet ju aldrig, det kan ju vara ett sånt där virus som Blaster där man inte behöver göra nått alls för att få det ska koppla ner några timmar och spela lite max payne. blev så sugen när jag såg reklamen på max payne 2 i rockstars mail. Det störst mail-viruset genom tiderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Detta är ett stort virus, fråga min inbox hehe:P Har sökt genom min dator efter filen, hittar inget, kommer lungt sitta på internet hela kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 W32.SOBIG.F@MM Har kollat igenom datorn, orkar itne koppla ner, men har täppt till de mästa läckor så här komemr inget virus in (!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ä skit samma . Kul namn SO BIG F (at boy) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jag tror det blir lite större än blaster faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Sådär, vågar man krypa fram nu? Verkar inte ha hänt så mycket iaf, tur det. Btw, Max Payne är skitkul, jag älskar storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 har viruset attackerat? la inte märke till det .. eller jo, det var lite tomt i kanalerna på irc :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jag har inte märkt något av detta eller blast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 nä dom hade visst stängt av alla datorer som behövvdes ändå så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts