Kamikaze Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 webbhallens GTA:VC musmatta lol den var väl fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 nja, men den slår inte min sex år gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 eller min stenhårda ratpadz, men tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 själv har jag en musmatta från cloetta som det står "god och glad" på, man fick en sån gratis när man köpte 4 paket kexchoklad för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 själv har jag en musmatta från cloetta som det står "god och glad" på, man fick en sån gratis när man köpte 4 paket kexchoklad för ett tag sen. hehe, låter coolt! själv har jag en Intel Pentium 4 musmatta somm det även står "The Center of Your Digital World" på med orange bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 har en Dell musmatta, men har en optisk mus så musen kan åka åt helvete ibland ( eftersom alla olika färger på musmattan ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 har en Dell musmatta, men har en optisk mus så musen kan åka åt helvete ibland ( eftersom alla olika färger på musmattan ). Använd inte musmattan då! En optisk mus behöver inte en musmatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Använd inte musmattan då! En optisk mus behöver inte en musmatta! det är bara det, tar jag bort den så är färgerna på databordet är inte så bra, då funkar den sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jag har ingen musmatta =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Har en Hälge musmatta! Hälge (ser på ett löjligt enormt spindelnät): Gudars!.. Spindeln måste ha fått hjärnsläpp!... Vad tusan håller han på med?!... Spindeln: Inter-nät!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag har en Biltema musmatta (:!!! den är ganska fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 SimCity 4 musmatta..... Går som en dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Min är en ubåtsradar typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag har en svart edströms matta.. Står www.edstomsmaskin.se på den och edströmsmärket i hörnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) en läder musmatta som nästan ser ut som england och består av 87.98% fett Redigerad 21 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 en mus matta som vi hade till första datorn... 486:an var det... shit ! den är ju gammal ! jaja... tygel har släppt i hörnerna... ehm.. efter ca 8 års av användning... ja... det kommer en del kladd på den då om man har två sysstrer... jag vill även minnas att den var ricktigt ljus... med ett sten märke... alltså.. den såg ut som en stenhäll... den var grå med ljusa smala oranga linjer... men nu... hrm.. mitten av den ser ut som... ett hav ? mycket mattat... och så är det ju bläck penne sträck över allt på den... och hörnerna har släppt som sagt... men den är så go... ordentligt in sliten... musen flyter på... och jag har en laser mus åxå... och i och med att vi inte käkar chips och sånt framför datorn... så är det inte fett på den heller... tänker inte byta !!! och den är inte till salu !! nä... nu skall jag nog sitta och titta på min musmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Har en fUnc Surface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jag har en rund musmatta med gul bakgrund och med oransa lineijer som går inåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jag har en musmatta där det står med röda bokstäver.. _-MadeMaN-_ rules? Som jag fixade i bulgarien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts