PenuM Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Inte för att den kommer från Aftonbladet, men den var rätt rolig iaf! Gymnasieelev avstängd från skolan efter misstanke om PHP-bruk. HAHA! Den där artikeln är väl inte allvarlig hoppas jag...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 HAHA! Den där artikeln är väl inte allvarlig hoppas jag...? Hehe, tycker inte det är nån drog precis även om jag hade några sömnlösa nätter när jag försökte lära mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 snacka inte skit om oss norrmän han menar att de flesta är lite lustiga ja menar hur kul är de att titta på ett pogram där man ser en gris blivit dödad för att den ska bli en motor båt? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Polist nånting Okej inte så kul....men lite lustigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 En polis hade sex med en gris. lol stackars gris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 stackars gris jaa stackars gris säger jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 haha okej men asp är farligare! html är väldit farlit jag fick läsa 1000 böcker på 1 timme annars skulle dom döda mig (skojja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Rånare körde in i väggen på banken Detta kanske inte är någon rolig nyhet, men händelsen var rolig. Det som inte nämns är att rånarna försökte köra in i banken via en betongvägg(?) hur nu det skulle lyckats. Detta hände här i Väsby där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Rånare körde in i väggen på banken Detta kanske inte är någon rolig nyhet, men händelsen var rolig. Det som inte nämns är att rånarna försökte köra in i banken via en betongvägg(?) hur nu det skulle lyckats. Detta hände här i Väsby där jag bor. OMG, i väsby också bor också där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 html är väldit farlit jag fick läsa 1000 böcker på 1 timme annars skulle dom döda mig (skojja) Du är så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Du är så kul.. j***a mongo katt som singatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Va bra du sa det..så vet vi vad du tycket Du kunde inte ksickat ett pm?.. Din singnar tuår är förstorm om ja inte mistar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Priset för en prutt: 850 000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Lol.fan va töntigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 j***a mongo katt som singatur Håll käften.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Lugna Ner er! å håller er till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Priset för en prutt: 850 000 kr Lol! Snacka om lång-näsa för killen som prutta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Håll käften.. han ka nju mena jävla mongokatt men råkade lägga till ett mellanrum... amn ska inte bli sur i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Sista fisen lagd på Riksbanken 86-åring pantade butikens egna flaskor Redigerad 29 augusti, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Kissade På Sej På MacDonalds fan va töntigt....har aftonbladet nyhets torka eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts