Hultenius Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag har ändra lite småsaker här och där, mest namn. Dessutom har subforumet "Namnbyten" skapats där alla namnbyten kommer att ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Bra, det kändes inte som att dom hörde hemma i "Forum"-forumet! Dessutom blev det så "kladdigt". Bra gjort, Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Bra jobb Hultan! Bra med namnbyteforumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 förlåt att jag drar upp en gammal topic men varför byter alla namn helt plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 förlåt att jag drar upp en gammal topic men varför byter alla namn helt plötsligt? för dåliga namn kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 för dåliga namn kanske retas med hultan kanske nej, men dom trivs väl inte med sina namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts