Jacker Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 En del av er vet säkert att det finns en bugg på bron mellan Star Island och Vice Beach, den som gör att man ramlar ner i marken en bit. Den funkar inte alltid för det är svårt att pricka rätt för att hamna där med bilen!. Men iaf. Jag var jagad av snuten, med 3 stjärnor, så fastna jag där på buggen och tänkte "Fan! nu blir jag Busted!". Men då kom en Polis och skjöt på min bil och då hände det coola.... Bilen lyfte från marken och flög all världens väg, snurra som fan och flög i ca 30 SEK! sen när jag landa på marken så hadde jag gjort en 14454 grader rotiation! jag landa i Little Haiti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 VAD I HELVETE??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 och du tog ett screen hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 du gjorde väll det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 och du tog ett screen hoppas jag? tror du han ljuger ? hur intressant e d o se screenen lissom...finns ju tusentalssånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Var det på PC så hoppas man ju på en Replay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 vad? något sånt har jag aldrig varit med om..var det på ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 vilken bugg?jag har haft nån bugg på den bron´.om det där hoppet du gjorde,om du gjorde det på PC om du kan göra om det,så ansök till datorernas cirkus eller gör en film med ett hopp (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Tyvär inga Screens! (:!!! datorn jag sitter uppe på nu har jag inte Vice City på. Det är datorn på mitt rum som jag gjort det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 tror du han ljuger ? hur intressant e d o se screenen lissom...finns ju tusentalssånna jag litar int på okända folk (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag litar int på okända folk att lita på okänt folk e somatt lita på en elefant som ska spela golf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag litar int på okända folk Jag vill inte bråka , men... då ska du inte anklaga mig för att ljuga heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 aja...tilbaka till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 För mig har det hänt liknande, den fastnade på star island, jag kunde inte köra iväg så jag hoppade ut. Bilen flög rakt upp i luften, svinhögt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 titta i mina stats då jag har fått mycket spinn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 hehe låter coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Polsson Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det är sant det Jacker säger, jag va me honom den gången. Men om man har simmar modden och flyga högre med helicoptern så kan man slå indet gamla fusket ''flygande bilar''. testa då att backa så skani få se. Det funkade på jackers VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 titta i mina stats då jag har fått mycket spinn Hur kan man få över 30000 i "max rotation" och hur får man en "triple insane stunt"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jag vill inte bråka , men... då ska du inte anklaga mig för att ljuga heller! Visa vart jag anklagade dig för att ljuga? jag sa bara att jag inet litar på okända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts