notorius Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag ville bara veta vilket som är bäst, md eller mp3? Vilken kan man ha mest låtar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 MD tycker jag om du väger imellan... Man kan ha uppåt 100låtar på en MD-skiva och dom kostar bara 99:-/5st Ett 128mb shio kostar väl typ 300:-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Mini disc är iaf billigare, det är ju ganska stor skillnad mellan priset på ett minneskort och en mini disc skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag vägde på det inna oxå och ville ha en mp3spelare först med det blev NetMD sen... Mycket bättre tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag vägde på det inna oxå och ville ha en mp3spelare först med det blev NetMD sen... Mycket bättre tycker jag... Köpte du din nyss alltså? Vilken modell? Jag skulle också välja en minidisc med NetMD före en MP3-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Köpte du din nyss alltså? Vilken modell? Jag skulle också välja en minidisc med NetMD före en MP3-spelare. kommer in som en totalt okunnig här men vad är NetMd för nåt? tydligen nåt speciellt me den o d verkar ju va bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag har en 256mb mp3 spelare den aeger fett!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 NetMD är så bra för man skickar över mp3 via en UBS kabel.. man kna oxå göra om cd skivor till MD skivor på ett par minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 men jag tror att det blir mp3 för att jag pallar inte hålla reda på alla skivor!!!! É en 128 mb mp3 bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 det beror på vad du köper för spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag har en MuVo MP3 64MB. Den är liten och så är det enkelt att lägga in låtar. Om du ska köpa en så tycker jag du ska köpa en MP3-spelare efterssom de är billigare och enklare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Håller med, MP3 är skönast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Mjo, en 10gb mp3 håller jag i nu. Dom är dyrare men men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 det finns en mp3 spelare som heter Jens of Sweden och den har 128 mb. Hur många låtar får plats där typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 det finns en mp3 spelare som heter Jens of Sweden och den har 128 mb. Hur många låtar får plats där typ? Beror på hur stora mp3-filerna är. Desto längre och bätttre kvalitet där på filerna, desto större blir dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 men en 30-40 låtar får nog plats där. (På en 128 mb mp3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 men en 30-40 låtar får nog plats där. (På en 128 mb mp3) närmare 50!... men det kan tom rymma 100... de beror på vilken storlek låtarna har... Själv har man MP3c+cd Combi... Det är en maskin där man kan lyssna på Cd-skivor, och mp3 låtar brända på en vanlig cd, samt att man kan programera in 64mb i minnet ... en sån är att rekomendera eftersom mer får plats på en vanlig cd (MP3)... Så köp hellre en sån om du absolut inte vill ha det minsta Pris Ca: 1500Kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag vill gärna ha en liten mp3 så att man kan typ ha den i fickan å sånt. Men jag tror jag ska köpa mp3:n Jens of sweden. (Den som har 128 mb). Den verkar vara bra å billig!!!! Eller vad tycker niom den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts