Visa Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 http://www.ninthgate.mine.nu/~visacity/Vicemagazin.PNG Jag tänkte börja med ett "Vice Magazin" som kommer ut varje månad det magazinet kommer att innehålla: länkar till mods, tester, recensioner, nyheter mm. ¤Och massor av bilder + önskemål Vi gör magazinet först i doc och konverterar till pdf... Om nån är intresserad att börja jobba med detta Vice Magazin med mig så skriv här eller PM:a! / Vice Magazinet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) chef- Visa illustratörplats-Speeder / GTA3_freak ena journalistplatsen- Chupaccabra andra journalistplatsen- ledig fotograf- ledig det kommer nog behövas ytterligare folk, men detta räcker till en början! Redigerad 20 augusti, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Vadå en tidning? Då måste man ju ha tryckeri. Eller menar du på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Vadå en tidning? Då måste man ju ha tryckeri. Eller menar du på internet? Jag tror han menade på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Detta kommer att behövas: 1 "illustratör"- som skapar omslaget till varje nummer. 2 "jouralister"- som letar efter: nyheter, skriver recensioner mm. 1 "fotograf"- som letar efter coola bilder och/eller tar coola screenshots 1 "chef" dvs. jag- som sammanställer allt till en tidning + mycket mer. illustratörplats - ledig ena journalistplatsen ledig andra journalistplatsen- Chupaccabra fotograf - ledig chef- Visa det kommer nog behövas ytterligare folk, men detta räcker till en början! Skulle vilja bli illustratör! Men måste man kunna Photoshop och sånt då? Annars kan jag bli fotograf! Redigerad 19 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olofzon Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Skulle vilja bli illustratör! Men måste man kunna Photoshop och sånt då? Annars kan jag bli fotograf! lol, du kan ju prova säga det på en jobb interview o see hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jag kan jobba som illustratör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) jag kan jobba som illustratör Jag har redan PM:at. Och det gjorde jag innan dig Redigerad 20 augusti, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag har redan PM:at. Och det gjorde jag innan dig man skulle väl skriva här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 kan bli fotograf eller illustratör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag har redan PM:at. Och det gjorde jag innan dig du säger ju att du inte kan skicka över dina bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Då får dom som har en plats börja jobba!.... tidningen ska alltid komma ut den första!... så nu har vi 11 dagar på oss med detta nummret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Då får dom som har en plats börja jobba!.... tidningen ska alltid komma ut den första!... så nu har vi 11 dagar på oss med detta nummret... vem ska göra omslaget? Och hur stort ska det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag skulle kunna vara illustratör eller fotograf. Här är en bild jag gjorde som skulle användas på min hemsida: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/freaksmodsbig.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag skulle kunna vara illustratör eller fotograf. Här är en bild jag gjorde som skulle användas på min hemsida: http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...eaksmodsbig.jpg Snyggt .. kom in på msn.. så ska vi... diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/foto.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 går dom i html istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 går dom i html istället HTML= Varför vill du inte att den ska vara i PDF? Det finns ju program för att visa PDF till Linux också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts