Jojje Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Varför är skribb bannad? Jag bara undrar... PS. Det var ett tag sen ni såg mig, ungefär 3 månader sen! DS. EDIT: Ni kan också diskutera bannade om ni vill. Redigerad 19 augusti, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Hna spammade å jävlade med folk.. de finns ett screen shoot nån stans ska kolla om ja hittar det Välkommen tillbaka! Redigerad 19 augusti, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Här han förtjänade verkligen å bli bannad P.S ja postade en till..varför då ksulle jojje lättare se att de va en ny post här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 HERREGUD!!! *chockad* Han var RIKTIGT dum i bollen där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Men varför är the big vercetti bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Men varför är the big vercetti bannad? Han och NutCase2 spammade också, men skribb var värst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Han och NutCase2 spammade också, men skribb var värst! Finns det inte nåt screen på vad alla gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Finns det inte nåt screen på vad alla gjorde? Nej, det skulle bli för mycket. Jag har för mig att dom spammade ca 10 sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Nej, det skulle bli för mycket. Jag har för mig att dom spammade ca 10 sidor. 10 sidor?! Det var som f*n Och den topicen finns inte kvar antar jag? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 10 sidor?! Det var som f*n Och den topicen finns inte kvar antar jag? Eller? Rättelse: Den slutade på typ 24 sidor då va kanske 22 sidor spam. Nej den finns inte kvar, den deletades när forumet städades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Rättelse: Den slutade på typ 24 sidor då va kanske 22 sidor spam. Nej den finns inte kvar, den deletades när forumet städades. Oj... 22 sidor spam När hände det där? ni får ursäkta alla mina frågor, jag har inte varit här på två månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 skribb och the big Vercetti editerade alla sina inlägg, så det fanns ändå inte så mycket kvar av det som de skrev och blev bannade för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) *beep* sry för spam Redigerad 19 augusti, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 skribb är life time bannad men TBV då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 skribb är life time bannad men TBV då? Han kan komma tillbake den 11e November eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts