Zune Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Hej, Jag klarar inte det här uppdraget, hoppas någon kan hjälpa mig. Uppdraget går ut på att man ska åka HD och skrämma folk, det är en chaosmeter som man ska fylla. Hur ska man gå tillväga? Jag lyckas bara få mätaren att gå ca 20% och då har jag halva USA´s snutar efter mig. Någon som har tips på hur man ska gå till väga. Tack på förhand Zune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Ja det är lite klurigt....men det finns förstås ett knep...ta en bil kör bakom t.ex huset man får uppdraget i och skjut på bilen...ävens fast den har sprängts så pluppar (caos metern) upp hela tiden även fast det bara är ett vrak kvar...hopaps du fattade man ska alltås skjuta på bilen även fast det är ett vrak Redigerad 19 augusti, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jao, skaffa 3 stjärnor före uppdraget och skjut som fan på bilarna och helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zune Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Tack för dom snabba svaren, Ska testa direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Bara så du vet, man behöver inte ta motorcykeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zune Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Nu har jag klarat det Tack för hjälpen än en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts