Zane Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 vad tror ni? Kolla här dom har hållt på sen gta 3 släpptes undrar om inte gta3 lär vara ute då det här spelet kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Coolt! Fast iof, den där bilden säger inte så mycket, men det kan nog bli riktigt coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 svårt att dömma på bilden...... sen är det ju konstigt att det är 15årsgäns där... men iof, det är nog inte så blodigt... men... det var ju GTA(1) inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 döm inte efter bilden den har jag tagit själv och mixtrat lite (driver 2) men det kan se ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 döm inte efter bilden den har jag tagit själv och mixtrat lite (driver 2) men det kan se ut så faktiskt ganska likt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 japp ganska likt men om inte jag har fel så e re väl så att Driver 2 på GBA har bilden uppifrån eller? ok inte bakifrån.....hm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag har klonat himlen lite så att polis mätaren försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts