Fredrico Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Som jag sa tidigare i topicen, om man kan få 2 år för att ladda ner musik, vad är då straffet om man tankar filmer och spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag kommer att tanka musik och andra saker ändå, hur stor chans är det att dom hittar en tro? Hmmm måste fundera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) Jag kommer att tanka musik och andra saker ändå, hur stor chans är det att dom hittar en tro? Hmmm måste fundera Om dom skulle söka så är det nog ganska stor risk att dom hittar dig... Allt som du gör loggas hos din internet-leverantör. Redigerad 21 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Som jag sa tidigare i topicen, om man kan få 2 år för att ladda ner musik, vad är då straffet om man tankar filmer och spel? en kille igår fick 2 år för våldtäckt... det är den rätta jämföringen...sveriges rättssystem är sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Men dem på internetworld skrev att dem ändå skulle fortsätta att ladda hem saker....ska ni fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts