Mikolan Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 kolla: http://ninthgate.mine.nu/~Mikolan/myfirstflash.html (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Hahaaha! Cool.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 oooh..avancerad fast man måste ju börja nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Bra för att vara första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Schysst film Mikolan! åh..nu kom ja ihåg min första flash film ..... fast...den funkar inte nu Redigerad 19 augusti, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 hur gjorde du den? min brorsa säger att man måste gå i kurs för att lära sig flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Gå kurs ?!...haha...ja va nog 10-11 när ja gjorde min Fick lite hjälp av brosan dock Redigerad 19 augusti, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 hur gjorde du den? min brorsa säger att man måste gå i kurs för att lära sig flash Nej det e aslätt, det finns Lektioner i programmet som man kan använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) Nej det e aslätt, det finns Lektioner i programmet som man kan använda. Jo, men dom är inte speciellt bra. Det bästa är att hitta någon bra internet-skola, t.ex. denna Redigerad 20 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) Jo, men dom är inte speciellt bra. Det bästa är att hitta någon bra internet-skola, t.ex. denna eller köpa en bok kanske? som hultan föredrar snodde hans tips från förut Redigerad 21 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts