mr_tobbe Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) är det möjligt att det var ett cydoor spyware i system32 som orsakade att datorn plötsligt startades om? Redigerad 19 augusti, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 ja, tre gånger!! det vet väl FAN inte jag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 ja, tre gånger!! det vet väl FAN inte jag eller? Varför svarade du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 om datorn statars om låter det mer som viruset blaster (msblast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 sök igenom datorn på virus...kanske har nåt smitit in...uppdatera virusprogrammet å... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jag ahr inte msblast iaf...ska söka igenom datorn sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts