Bubbli Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 :'( en bil för jag fick en guide men jag fatta nästan ingenting. jag kan nämligen inte importera in bilen til Zmodeler så jag undrar hur man gör? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) du måste ha version 1.6 med DFF filter.. DFF filtret har hultenius länkat till i VIKTIGT!! --- Mapping - Så gör du!.. Redigerad 19 augusti, 2003 av MytenAnton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Vadå funkar inte 1.7 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 nja..ja e 95% säker på att de inte funkar.. men ja vet inte..testa me DFF filtret till 1.7 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Var hittar man ett DFF-filter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 du måste ha version 1.6 med DFF filter.. DFF filtret har hultenius länkat till i VIKTIGT!! --- Mapping - Så gör du!.. ååh.läste du ej va ja skrev (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 lol det finns inga 1.6 och 1.7. Men det finns 1.06 och 1.07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts