Bubbli Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Som sagt alla är inte med men bli inte sura! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Phil såklart! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Valde "Någon annan"! (:!!! Jag tycker mest om colonel cortez! Han är ju i stort sett en av dem enda som tommy inte blir ovän med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Valde "Någon annan"! Jag tycker mest om colonel cortez! Han är ju i stort sett en av dem enda som tommy inte blir ovän med! Jag vet att jag inte håller mig till ämnet men om det är Cortez båt som står i hamnen vart tar den vägen sen när man klarat spelet? Jag laddade nämligen ner en färdig klarad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag vet att jag inte håller mig till ämnet men om det är Cortez båt som står i hamnen vart tar den vägen sen när man klarat spelet? Jag laddade nämligen ner en färdig klarad! Den åker iväg på dom farliga haven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts