antetheman Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 ja ni jag behöver hjälp med lite grejer..vart finns pcg playground (:!!! ...och hur ska man göra för att få 40 på riffle ranch..jag får bara typ bara 15 varje gång... och ge mig tips hur man klarar cone crazy..snälla... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Hej! Cone crazy är ju lätt! (:!!! Bara ta alla blåa criklar utan att förstöra konorna. Tänk på att det finns två cirklar på ett och samma ställe!(i hörnet på en ramp!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 PCJ Playground ligger intill korsningen söder om Malibu, ta pcj'n som står vid väggen för att aktivera uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Du kan spara tid genom att backa jättenära den första blåa (bakom dig) backa till lite lätt o ta den sen kör du o en runda som du planerat i förväg o tar de resterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts