Andreas J Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Om Rockstar och Konami skulle hjälpas åt att göra spel tillsammans skulle det bli den bästa blandningen i ett spel som är större än ViceCity och snyggare grafik än MetalGearSolid 2.....Gta har tuffheten, fordon, grafik, storhet och många olika vapen..MGS 2 har storhet, känslor, annsikts-rölerser, bra vapen, snyggare skador(blod fläckar, halltning) OSV. Bra idé eller vist konami är japaner och inte R* men det skulle vara en bra blandning på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Läs min guide innan du försökerb göra så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Läs min guide innan du försökerb göra så där nu är du stolt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 nej nej nej, jag ville ju bara vara snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 nej nej nej, jag ville ju bara vara snäll jaja. jag trodde att alla kunde det redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Jag syftade mest på nya medlemmar som Andreas J och MrKoreaMod osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 10 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Vad tycker ni om min idéskriv bara vad ni tycker jag tycker i allafall att det är den bästa mixen som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Vad tycker ni om min idéskriv bara vad ni tycker jag tycker i allafall att det är den bästa mixen som finns. Moget att låtsas att du inte kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Läs hans guide! ett tips du bör följa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Läs hans guide! ett tips du bör följa.. jag tror inte att han menade allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2002 Hmm? ok får se.......... (Menar du allvar eller inte ANDREAS J!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Öh?? Nu fattar jag ingenting: vilken guide? Och vad menar du med "Moget att låtsas att du inte kan" Funnylin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Och vad menar du med "Moget att låtsas att du inte kan" Funnylin?? vadå ser du inte?!?!?!?! står ju i slutet mer än så lär han ju fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 vadå ser du inte?!?!?!?! står ju i slutet mer än så lär han ju fatta Han blev medlem i forumet för tio dagar sedan och har skrivit fem inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Han blev medlem i forumet för tio dagar sedan och har skrivit fem inlägg... och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Detta handlar om Vice City eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Om Rockstar och Konami skulle hjälpas åt att göra spel tillsammans skulle det bli den bästa blandningen i ett spel som är större än ViceCity och snyggare grafik än MetalGearSolid 2.....Gta har tuffheten, fordon, grafik, storhet och många olika vapen..MGS 2 har storhet, känslor, annsikts-rölerser, bra vapen, snyggare skador(blod fläckar, halltning) OSV. Bra idé eller vist konami är japaner och inte R* men det skulle vara en bra blandning på spel. Vore det inte en bra blandning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ja visst vore det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts