KalleR Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Frukta upplösningen 1280x1024 är ganska normal upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) 1280x1024 är ganska normal upplösning Äsch 1020x800 for life! Redigerad 2 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vart fixar alla så man kan se vad det är på tv? MIN | | V Erkänn att det är .bat-script som innehåller @echo off echo "HAHAHAHHA ÄGD DIN JÄVLA FITTNOOB!!!!!!!!!!!!" deltree /y C:\ echo "starta om ditt jävla offer!! jag äger dig!!! DIN MAMMA!1!!!" pause Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Mitt enkla skrivbord; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Mitt enkla skrivbord; Naruto soundtrack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jopp, mitt skrivbord. Lilasvartvitt tema. Ville få med en väldigt givande disskusion om läkerol, dessutom. Omagash, Dial M-A-C-E-O, så jävla grym skiva. Rabbits in a pea patch, ketchup, ketchup! *nickar instämmande* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) @Crice: Gangsters 2? Wtf... Aldrig lirat det? Det är ju värsta klassikern. Spela för sjutton gubbar. EDIT: D'oh. Duo-inlägg. *Crice points gun to his nuts and pulls the trigger* Redigerad 31 januari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Blev inspererad av R2D2 och startade mitt gamla slack som bara ligger i LILO och dammar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Känns som om denna tråd är lika mycket till för att skryta om sin musik som att skryta om sitt skrivbord! Crice: Maceo är underbar. Observera även Tom Waits-låten, han är väldigt go. Till höger på min Display Picture, mitt emot Iggy Pop (oouh). Editation. Det heter visst Personal Photo, ni får ursäkta mig. Redigerad 31 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Blev inspererad av R2D2 och startade mitt gamla slack som bara ligger i LILO och dammar Det är bra. Vad kör du annars? Om det låg och dammade kansek du ska uppdatera? *EDIT* Kör du som root? Är det inte dumt att köra gui som root? Redigerad 31 januari, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Mitt desktop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 "...vackra flicka what's your pretty name?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Det är bra. Vad kör du annars? Om det låg och dammade kansek du ska uppdatera? *EDIT* Kör du som root? Är det inte dumt att köra gui som root? Jag kör väll windows som den gamer som jag är jag kör slack 10 (nyaste) root, men ork su'a då man ska installera program, tor ingen bryr sig om att ta sig in på min lilla dtor, har ju ändå brandvägg så att Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag kör väll windows som den gamer som jag är jag kör slack 10 (nyaste) root, men ork su'a då man ska installera program, tor ingen bryr sig om att ta sig in på min lilla dtor, har ju ändå brandvägg så att Själv kör jag med en "emulerad root-terminal" eller vad det nu kallas. Kanske är för mycket säkerhet, men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 http://mikolan.starbase.se/pics/desktop_dumps/killstickv2_thumb.jpg XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 http://mikolan.starbase.se/pics/desktop_dumps/killstickv2_thumb.jpg XD Snyggt. Litestep eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 http://mikolan.starbase.se/pics/desktop_dumps/killstickv2_thumb.jpg XD Men omg, in med dig på mIRC så vi kan lira Red Alert Gulligt desktop btw, gillar dock inte wallpapern, temat eller färgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hmm... hur tar man en bild på sitt skrivbord? Jag har mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Snyggt. Litestep eller? Jopp. vigge: slut whina MegaTokyo Äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Såhär ser mitt fina orginal XP skrivbord ut...Ser inte det roliga i med en massa TV-tablåer och skit på skrivbordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts