luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Fick ju ingen respons, så jag chansade va tycks? Ädit: Fuck, bilden Redigerad 4 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kanske lite ljusare bakgrund? Eller mer stuff på bakgrunden, så att det inte blir så tomt. Men det är snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Fixa en "sopp nedkast" ikon till Papperskorgen. Och kanske en HL2, CS (eller något annat steam spel) Bakgrund @Kalan: Kan jag få använda din "steam-shit" och göra den grå som gråa steam? Isf, kan du skicka den på Msn? Redigerad 4 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Fixa en "sopp nedkast" ikon till Papperskorgen. Och kanske en HL2, CS (eller något annat steam spel) Bakgrund @Kalan: Kan jag få använda din "steam-shit" och göra den grå som gråa steam? Isf, kan du skicka den på Msn? Jo, det antar jag... Men du får antagligen göra om den lite, eftersom jag har anpassat den till mitt skrivbord... tex. mitt aktivitetsfält är 1 och en halv rad högt osv. men det går nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jo, det antar jag... Men du får antagligen göra om den lite, eftersom jag har anpassat den till mitt skrivbord... tex. mitt aktivitetsfält är 1 och en halv rad högt osv. men det går nog... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ja, visst att du har gjort den i paint Luddee. Tror dig speciellt eftersom bigbear har det som avatar. Han menar ju inte döskallen utan det gröna bakom steam fönstrerna!! Döskallen är från jackass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Han kanske är i "måste ha senaste mobil-perioden". Snyggt tema för övrigt. Nej, men vissa andra tycks vara uppkäftiga. "Mina telefoner" är till för att jag ska kunna utforska min mobil i datorn. Flytta saker från minneskortet till datorn, mobilen -> datorn och tvärtom, inte mer komplicerat än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fixa en "sopp nedkast" ikon till Papperskorgen. Och kanske en HL2, CS (eller något annat steam spel) Bakgrund @Kalan: Kan jag få använda din "steam-shit" och göra den grå som gråa steam? Isf, kan du skicka den på Msn? Jag vill inte bli allt för Cs freakig vad menar du med "sopp nedkast" ikon... man kan inte ens byta ikonen på the trashcan ... nån som vet hur man hackar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vilket intressant skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 När man går in på denna sidan i denna tråden så kommeer det upp en ruta om att ansluta till xpisc.se varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 När man går in på denna sidan i denna tråden så kommeer det upp en ruta om att ansluta till xpisc.se varför det? Han har väl nån dum avatar som liggger på nån skyddad server eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jobbigt att ha någon som glor på en hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det nån som vet nån sida med ikoner ? tacksam för svar .. Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det nån som vet nån sida med ikoner ? tacksam för svar .. Lindström Customize.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vill inte bli allt för Cs freakig vad menar du med "sopp nedkast" ikon... man kan inte ens byta ikonen på the trashcan ... nån som vet hur man hackar den Jo det kan man dumb Scheisse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) SmEK & lEK mEd StORA bOKstÄvER Redigerad 8 januari, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 SmEK & lEK mEd StORA bOKstÄvER Fult ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 När man går in på denna sidan i denna tråden så kommeer det upp en ruta om att ansluta till xpisc.se varför det? Så va det på "toao#2" ett tag innan jag sa till na' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts