xPisc Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Första gången jag orkar bry mig: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/dump.png Rätt nöjd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Första gången jag orkar bry mig: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/dump.png Rätt nöjd.. Vad är "mina telefoner" för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Vad är "mina telefoner" för något? Han kanske är i "måste ha senaste mobil-perioden". Snyggt tema för övrigt. Redigerad 3 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Inte hälften så snygg som Kalans, men jag har gjort den i paint vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Inte hälften så snygg som Kalans, men jag har gjort den i paint vafan hmm, känner igen den där bilden från nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ja, visst att du har gjort den i paint Luddee. Tror dig speciellt eftersom bigbear har det som avatar. Redigerad 3 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) EN STOR BOKSTAV. ändrade lite; ny bakgrund, winamp skin och fick leka lite med samurise för att få färger att passa den mörka bakgrunden Redigerad 3 januari, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ja, visst att du har gjort den i paint Luddee. Tror dig speciellt eftersom bigbear har det som avatar. Va? Det där e loggan till "Jackass" din jackass... den hittar man överallt, haha! jag har gjort om... blev lite cleaner... tipsa mig vad jag ska ha för bild där det är tomt, kanske en mindre bild av skallen... elr? TRYCK TILL Redigerad 3 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Inga tips? gärna tecknad bild som är lätt att skära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Inte hälften så snygg som Kalans, men jag har gjort den i paint vafan Hehe, jag gjorde också mitt i paint, men sen la jag till lite "effekter", tex rosten, i Photo Shop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jo jag vet. Men du sa att du hade gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jo jag vet. Men du sa att du hade gjort den. Vaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ni som är pantade, Frenzy menar att han gjort självaste Steam-ramarna och det i Paint, inte Jackass-loggon. Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ni som är pantade, Frenzy menar att han gjort självaste Steam-ramarna och det i Paint, inte Jackass-loggon. Puss! Luddee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ni som är pantade, Frenzy menar att han gjort självaste Steam-ramarna och det i Paint, inte Jackass-loggon. Puss! W00t me ? no! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hahahah! Uppdaterat med ett sopnedkast sen har jag en bakgrundsbild där steamlistan ska va... *ni fattar* har fortfarande inte kunnat hitta någon bild att ha där det är tomt... TIPS ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 SÄG NÅTT! vill gärna ha tips för förbättringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Lite nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ni som är pantade, Frenzy menar att han gjort självaste Steam-ramarna och det i Paint, inte Jackass-loggon. Puss! Hoppas du inte syftar på mig, eftersom jag trodde att HOWHOW snackade med mig, då han inte vet hur man quotar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hoppas du inte syftar på mig, eftersom jag trodde att HOWHOW snackade med mig, då han inte vet hur man quotar... Hoppas och hoppas, jag kom inte ihåg vem jag skrev till. Ta åt dig om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts