mons Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Mitt roliga skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kan jag få bakrundsbilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Visst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Mitt roliga skrivbord. Fyfan vad snyggt Kan du dela med dig av samurize conf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Fyfan vad snyggt Kan du dela med dig av samurize conf? Tack. Okej vet ej om jag gjort rätt nu men tror jag fått med allt man behöver. Morrax.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Mitt roliga skrivbord. Här var vi färgglada och trevliga Nej men det var jäkligt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 mitt skrivbord: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 mitt skrivbord: Cs hacker PS: Hur gör man alla dom där bakgrunderna med TV-tablå och väder och sånt?? vill gärna ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) mitt Cool, Tekken Kan du lägga upp bakgrunden? Redigerad 2 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tack. Okej vet ej om jag gjort rätt nu men tror jag fått med allt man behöver. Tack. Det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Cs hacker PS: Hur gör man alla dom där bakgrunderna med TV-tablå och väder och sånt?? vill gärna ha! OM du bara ska ha tv så är nog tubatv det enklaste men om du ska ha väder och skit så är det samurize... Redigerad 2 januari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) OM du bara ska ha tv så är nog tubatv det enklaste men om du ska ha väder och skit så är det samurize... är det svårt? edit.# jag försöker ladda ner det, men hittar inget?! Måste man ladda ner bit för bit eller ! Redigerad 2 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 är det svårt? edit.# jag försöker ladda ner det, men hittar inget?! Måste man ladda ner bit för bit eller ! vad menar du ??? Först tankar du samurize sen måste du tanka tex tv script och väder skit för att du ska kunna se väder o så... och sedan måste du göra en config (går ju alltid att tanka någon annans också)... var länge sedan jag använde samurize så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 så, missade de olika "mirrors" :"> ... är det svårt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Här e min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 tekken, jin kazama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Här är mitt nygjorda skrivbord...dock inte helt nöjd Har någon tips på vad jag kan ha mer i rutan längst upp till höger? Redigerad 2 januari, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 hur fan gör du jag kan inte ens få min till skrivbordet, hur gör man det?! Och hur ändrar man typsnitt på klockan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Foo.jpg Redigerad 2 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts