P-C Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 välkommen till mit skrivbord! LIMP BIZKIT 4 FUCKING EVER! (:!!! skiter i vad ni säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) välkommen till mit skrivbord! Tack, nu vill jag lämna det fort som attan @Hatkoff: Det vet jag inte, fråga nån som använder det (:!!! Redigerad 16 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Tack, nu vill jag lämna det fort som attan äh vadå? orka hålla på med samurize o sånt.. (:!!! god ol' windows xp standard skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Hjälp! :'( Tankade Desktop X och sen när jag klickade på iconen när jag hade fått ner programet så kom denna ruta upp? Vad kan felet vara? Redigerad 16 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) äh vadå? orka hålla på med samurize o sånt.. god ol' windows xp standard skin Du kan ju försöka få det snyggt i alla fall. Få nåt och passa, rensa skrivbordet på ikoner osv. Bara Samurize gör så att skrivbordet blir ännu mer fullt av skit Redigerad 17 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Hjälp! :'( Tankade Desktop X och sen när jag klickade på iconen när jag hade fått ner programet så kom denna ruta upp? Vad kan felet vara? Hatar när det blir ett sånt fel. Brukar bli så när jag försöker öppna en videofil med Divxplayer och då går det inte så man måste gå in på Divxplayer och sedan därifrån välja att man ska öppna filen! Omständigt Redigerad 17 december, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hjälp! :'( Tankade Desktop X och sen när jag klickade på iconen när jag hade fått ner programet så kom denna ruta upp? Vad kan felet vara? Gammalt operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hjälp! :'( Tankade Desktop X och sen när jag klickade på iconen när jag hade fått ner programet så kom denna ruta upp? Vad kan felet vara? Det där brukar hända mig om jag inte lyckas ladda ner hela programmet, testa att ladda ner det igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Du kan ju försöka få det snyggt i alla fall. Få nåt och passa, rensa skrivbordet på ikoner osv. Bara Samurize gör så att skrivbordet blir ännu mer fullt av skit äh du skulel sett förut!!! jag städade för er skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 http://img137.exs.cx/img137/2073/skrivbord0jt.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) R2D2: Riktigt läckert! Cleant och schysst tema, vågar man fråga vilket tema och vilket program? Mac. menyn där nere, vart får man tag på? Vote: 10/10 Redigerad 17 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 R2D2: Riktigt läckert! Cleant och schysst tema, vågar man fråga vilket tema och vilket program? Mac. menyn där nere, vart får man tag på? Vote: 10/10 Allt står i notepad-fönstret, förstora bilden bara. Y'z dock finns dock inte att ladda ner, mac sa till honom. Skriv din mail-adress, och du får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) ****@****.se Skicka programmet!! Edit: no need, Laddade ner det och det funkar fin fint Redigerad 17 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hier bist mein, fiiin bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hier bist mein, fiiin bakgrund GE BAKGRUND, NU. Har sökt efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 jag härmar alla andra och använder den bakgrunden... dock spegelvänd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 satan vad nice (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hjälp! :'( Tankade Desktop X och sen när jag klickade på iconen när jag hade fått ner programet så kom denna ruta upp? Vad kan felet vara? Om du har xp testa att köra kompitabelt med win 98 på egenskaper..brukar funka för mig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 va, nej det är firefox. Gjorde genoskinligt bara för att visa vad som händer när jag klickar på knappen (knapp som minimera och X på vänster sida) som gör fönster genomskinliga Orka genomskinligt annars.. jävligt irriterande och är, enligt mig, onödigt (:!!! Snacka om onödig funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts