Meller Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 No offence men... det kan man inte tro Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kan man få bort Papperskorgen från skrivbordet? jag har rensat bort alla ikoner förutom den... använder inte ens papperskorgsfunktionen så det vore gôtt att slippa se skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hört att man ska kunna ta bort papperskorgen me nå program vid namn tweakui. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 tackar... det kunde man.. nu har jag ett ikonfritt skrivbord för första gången i mitt liv undrar hur många minuter det håller i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 tackar... det kunde man.. nu har jag ett ikonfritt skrivbord för första gången i mitt liv undrar hur många minuter det håller i sig de e väll bara o höger klicka på skrivbordet - ordna ikoner efter - visa skrivbordsikoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Siana har reda sett mitt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 de e väll bara o höger klicka på skrivbordet - ordna ikoner efter - visa skrivbordsikoner det är sant... men det är ju fusk... nu är det ju ikonfritt på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Mitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 @Weener: Var hittade du den bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Fick den av Topp3 en gång i tiden, här är den om du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Mitt... Varför har du inte låst aktivitetsfältet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Mitt... du lirar desert combat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fixat nytt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fixat nytt igen Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Mitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nice. Tack, tack (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 kanske lite tidigt.. men Julstämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 kanske lite tidigt.. men Julstämning Vart kan man ladda ner det temat? Ska också fixa julstämmning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Vart kan man ladda ner det temat? Ska också fixa julstämmning kräver windowblinds (WWW.WINCUSTOMIZE.COM) ChristmasSkin.wba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts