vigge Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 var har du fåttt den där med tvkanaler på tv? eh, kolla tidigare inlägg, kryllar om samurizefrågor o skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Kanske rörigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 mitt AAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Kanske rörigt... Usch Inget passar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Usch Inget passar LoL, jag vet. Första gången jag använde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 AAAAAH! vadårå finaste ja har haft, tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vadårå finaste ja har haft, tror ja ful bakgrund Game_X: tänkt på att man inte ska blanda 100 olika färger och textsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Kanske rörigt... Kanske inte det snyggaste jag har sett, men wtf....någonstans måste man ju börja. Bara ha samma textstorlek på alla, och kanske förminska panelerna lite, så blir det snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kanske inte det snyggaste jag har sett, men wtf....någonstans måste man ju börja. Bara ha samma textstorlek på alla, och kanske förminska panelerna lite, så blir det snyggt. Jag gav upp och tog bort skiten... Game_X: tänkt på att man inte ska blanda 100 olika färger och textsnitt? Nä. Jag ville bara ha så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Gilalr denna topic rätt mkt, den e bra för mig iaf. Det får mig att rensa mitt skrivbord lite då o då för att visa upp det Aja här kommer mitt Inte så mkt men duger för mig Har inte fixat samurize eller nått för min dator suger typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Här är jag igen med mitt fina skrivbord (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Mitt skrivbord dåra. Har inte orkat fixat något speciellt , måste nog endå formatera om skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 www.upload.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Här är jag igen med mitt fina skrivbord (: Kan du skicka den bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Kan du skicka den bakgrunden? Den finns att hämta HÄR (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Mitt fina Men älskar den lilla ikonen som är överst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Har jobbat hela eftermiddagen med samurize: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 No offence men... det kan man inte tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts