skribb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Åh, jasså, det visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Style XP funkar inte efter 2 veckor om du inte betalar. jodå, om man har dc.. men iaf så var stylexp skit så jag tog bort det igen.. Redigerad 27 oktober, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Hehe Fixa Star Skin det är lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 moget att skryta med att man är med i fuskklan eller? Det är skitkul att vara i motståndarens lag, flasha, kniva och garva åt dem innan dom ens hunnit köpa vapen :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Såja, nu har jag pulat lite mer. Dock inte klart än. Lite saker som ska fixas: *Nytt aktivitetsfält *Nya ikoner *Ikoner till tv-scriptet *Väderscript (om jag hittar nåt som har Hedemora med ) *Ny bakgrund, tror jag. Redigerad 28 oktober, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sänk alphan på den gråa rutan så blir det nog bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 uppdaterat lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 ser mer levande ut med alla gradients Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Man undrar vem fan Thai-ass är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Man undrar vem fan Thai-ass är mathias -> tias -> thai-ass, ganska lågiskt, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Haha! Nu har jag lagt till winamp Tyvär saknas Play,Stop, Next, Pause och Previous jag fattar nämligen injte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Såja, nu har jag pulat lite mer. Dock inte klart än. Lite saker som ska fixas: *Nytt aktivitetsfält *Nya ikoner *Ikoner till tv-scriptet *Väderscript (om jag hittar nåt som har Hedemora med ) *Ny bakgrund, tror jag. va heter winampskinnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Ice Okoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Fattar inte varför ni krånglar till det. Det är ju fyllt med onödig skit på skärmen. Är man dum i huvudet och behöver hjälp att inse att man lyssnar på Hiphop? Är hiphop så hjärndödande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Fattar inte varför ni krånglar till det. Det är ju fyllt med onödig skit på skärmen. Är man dum i huvudet och behöver hjälp att inse att man lyssnar på Hiphop? Är hiphop så hjärndödande? Håller nästan med helt, den där hiphop-bashningen var rätt onödig. Är alla ni så lata så ni inte orkar kolla vad det är på tv genom en tv-tidning eller att gå till tv:n och titta efter? Eller vädret, är det så svårt att dra upp persiennerna/gardinerna och se efter? Jösses.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Håller nästan med helt, den där hiphop-bashningen var rätt onödig. Är alla ni så lata så ni inte orkar kolla vad det är på tv genom en tv-tidning eller att gå till tv:n och titta efter? Eller vädret, är det så svårt att dra upp persiennerna/gardinerna och se efter? Jösses.. Har tv-tidningen alarm när programet börjar? Det är även lite svårt att förutspå morgondagens väder genom att vicka på persiennerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Det är även lite svårt att förutspå morgondagens väder genom att vicka på persiennerna. Ja, men då väntar man tills morgondagen och blickar ut DÅ istället. Klokt va? Har tv-tidningen alarm när programet börjar? Men herrejävlar, hur svårt är det att vrida blicken mot klockan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Men herrejävlar, hur svårt är det att vrida blicken mot klockan? Inte svårt. Men varför vrida blicken när man inte måste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Inte svårt. Men varför vrida blicken när man inte måste? .... Varför pissa på toa när man kan fixa en slang till en plastpåse så man slipper lämna datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 (redigerad) Inte svårt. Men varför vrida blicken när man inte måste? Jo längst ner till höger på skärmen. Jävligt jobbigt att kolla där. Redigerad 30 oktober, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts