Visa Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 KalleR: Shh.. inte visa Halo ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 KalleR: Var har du fått Halo? Jag vill ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 KalleR: Var har du fått Halo? Jag vill ha det! 1. Han har "bara" en beta! 2. Gissa vart han har fått det ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 (redigerad) Ingen aning Mitt skrivbord (Lite tomt...) [Kanske inte funkar] Screen !!!! Redigerad 28 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 (redigerad) vad ska man göra ifall inte det tema man laddar ner är en .theme fil? :'( min är ingen .theme fil Redigerad 28 september, 2003 av vicecity1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 @ GiZmo: Snyggt skin, hur ser det ut i startmenyn m.m. Och vem har gjort det? dte går att göra med blandannat styleXP [OFF-TOPIC] Kubanen, logga in på MSN [/OFF_TOPIC] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 ny ! bakgrunden ser ganska dålig ut, den ska vara bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 suttit några timmar och jobbat med samurize, resultat : http://ninthgate.mine.nu/~oz/skriv3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) Kaller, lust att skicka den där config filen till mig? (Och möjligtvis nåt annat man behöver för det där) Snygg config iallafall. EDIT: Lust att skicka den nya Samurize versionen också...? Går inte på deras hemsida... Redigerad 6 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) vad är det för fel med deras sida? det är massa i configen som du måst ändra om den ska funka för dig... ps: vet inte om den är riktigt klar än Redigerad 6 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 vad är det för fel med deras sida? det är massa i configen som du måst ändra om den ska funka för dig... ps: vet inte om den är riktigt klar än Naej, asså... När jag trycker på Nerladdningslänken, eller vad man ska kalla det... Så kommer det upp en sida där det står om Leeching o skit... Snygg config! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Vad är det du har censurerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 testa denna länken: http://www.samurize.com/modules/mydownload...ewcat.php?cid=1 har jobbat vidare, ny bild komemr snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 testa denna länken: http://www.samurize.com/modules/mydownload...ewcat.php?cid=1 har jobbat vidare, ny bild komemr snart Asså, om jag går in på den där länken, och trycker på "Serious Samurize" som står där... Så kommer det upp nån sida där det står om Leeching Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEATBALL HADE INTE CS PÅ SKRIVBORDED ELLER AKTIVITETS FÄLTET!!!!!!!!!!!!!!!!! du jag har cs på en annan dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 du jag har cs på en annan dator Jaså! Det förklarar saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 nytt skrivbord igen... http://ninthgate.mine.nu/~oz/skrivb2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts